11 de nov. de 2012

Un político, unha escritora e unha galeguista

Diálogo entre Alfredo Suárez Ferrín, Francisca Herrera e Amparo López Jean

Están Alfredo e Amparo no banco do cemiterio de San Amaro e aparece paseando Francisca , que vai cara o banco e comeza a falar con eles.
Francisca- Hola son Francisca Herrera , nacín na rúa de Príncipe aquí na Coruña en 1865 , e vós quen sodes?

Alfredo - Eu son Alfredo , nacín na Coruña en 1891 , e esta é a miña amiga Amparo Lopez que naceu en Vilaboa, en 1885

Francisca - Ostras pois somos case todos da mesma época , tocaronnos tempos malos coa Guerra Civil

Alfredo - Que é iso da Guerra Civil?

Amparo - Perdoa ao meu amigo , morreu o día que comezou. Pois Alfredo, é un conflito que houbo entre a xente que apoiaba a Franco e a xente que non.

Francisca - A si? Que che pasou?

Alfredo - Morrín fusilado por traspasar a alcaldía . de feito sigo escupindo balas , ten coidado.

Francisca - E ti cando morreches Amparo?

Amparo- Pois eu en Decembro no 1942 , pero non tivo que ver coa guerra , só co meu corazón esgotou as forzas. Ti que es a máis nova aquí , que fixeches na túa vida?

Francisca - Pois fun aprendiz de Rosalía de Castro ata que marchei a Madrid pola guerra , onde comezei a miña carreira de escritora. Oín que me adicaron o día das letras galegas en 1987. E vos?

Alfredo - Eu estudei profesorado e exercín de industrial , pero en 1934 elexíronme alcalde na Coruña. pero despois o poder cegoume e volvinme un corrupto.

Amparo - Eu fun activista galeguista e presidenta da Agrupación Republicana Feminista na Coruña

Francisca - Unhas vidas moi interesantes pero...
... correde que veñen os do instituto de Elviña!!!!

Ningún comentario:

Publicar un comentario