11 de nov. de 2012

San Amaro ten vida

Diálogo entre Xosé Villaverde, Xosé Gómez e Mauricio Farto

Un día no cemiterio de San Amaro despertan e saen dos seus cadaleitos Xosé Villaverde , Xosé Gómez e Mauricio Farto.
Cando...

-Villaverde: Bos días, Quen sodes?


-Gómez: Quen es ti?


-Villaverde: Eu son Xosé Villaverde .


-Farto: Ti non es o que traballou na CNT?


-Gómez: Que é a CNT ?


-Villaverde: A CNT é a Confederación Nacional do Traballo, foi unha unión de sindicatos . Tamén traballei de tallista, igual ata fixen eu o teu ataúde, Mauricio. Xa pasarei un día.


-Farto: Non, non veñas está destrozado.


-Gómez: Eu nacín en Ourense,  fun mestre e político comunista español.


-Farto: Que curioso!  meus avós eran tamén dese lugar.


-Farto: Eu fun músico, era un artista, a pena é que morrín pronto, oitenta anos .


 -Villaverde: Aínda tes sorte, eu morrín aos cincuenta e dous anos executado.


-Gómez : Para sorte a que tes ti, eu morrín aos trinta e un, a garrote vil.


-Farto: Que é o garrote vil ?


-Gómez: É un tipo de executación similar a forca , so que non te colgan , afogante 

cara atrás.

-Farto: Bueno , un pracer , volvo para o nicho.


-Villaverde : Eu tamén xa e tarde.


-Goméz: Eu vou seguir dando un paseo , a ver se descubro quen está enterrado nas tumbas próximas.

Ningún comentario:

Publicar un comentario